- آیا تجربه برند به تعهد برند منجر میشود؟ یک مدل میانجی و تعدیلگر از اشتیاق به برند و اخلاق برند ادراکشده
عزت اله اصغری زاده، مهدی کشاورز غریب *، هادی احمدی - بهره گیری از مدل های برنامه ریزی ریاضی در طراحی بهینه شبکه های آبرسانی در شهرهای صنعتی
غلامحسن شیردل *، محمد شیخ اکبری مهر - اولویت بندی طرح های تولیدی و خدماتی دارای مزیت سرمایه گذاری با توجه به اصول توسعه پایدار (مطالعه موردی : جزیره قشم)
مجیبه دوشابی *، شهلا پاسلار - تأثیر مبنای تعهدی بر کیفیت گزارشگری مالی بخش عمومی مطالعه موردی دانشگاه خوارزمی
منصور عسکری * - حسابرسی مبتنی بر ریسک: با رویکرد تصمیم گیری چند شاخصه
فرزاد پویان فر *، فرزاد محمودی - تحلیل و بررسی شاخص های موثر بر ارتقاء و بهبود بهرهوری نیروی انسانی ( مطالعه موردی : سازمان ملی استاندارد ایران )
مریم جودکی *، حسینعلی حسن پور
- سال 1400
- سال 1398
- سال 1397
- سال 1396
- سال 1395
مقالات در دست چاپ
اطلاعات نشریه
- شماره جاری: 1400، جلد 3، شماره10
- شاپای چاپی:
- شاپای الکترونیکی:
- مدیر مسئول: دکتر اکبر حسن پور
- سردبیر: دکتر حسن رنگریز
- مدیر داخلی:
- صاحب امتیاز: دانشگاه خوارزمی
پایگاههای نمایه کننده
اشتراک در خبرنامه
لطفاً نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه در کادر زیر وارد کنید.
آمار سایت
- کل کاربران ثبت شده: 228 کاربر
- کاربران حاضر در وبگاه: 0 کاربر
- میهمانان در حال بازدید: 2 کاربر
- تمام بازدیدها: 1084665 بازدید
- بازدید 24 ساعت قبل: 1564 بازدید
- تعداد مقالات دریافت شده: 129 مقاله
- تعداد مقالات منتشر شده: 65 مقاله
بازنشر اطلاعات
استفاده از مطالب ارایه شده در این پایگاه با ذکر منبع آزاد می باشد