logo

اهداف و زمینه ها

 | تاریخ ارسال: 1395/2/4 | 

اهداف
• نشر یافته‌های و نظریه های جدید در زمینه علوم تصمیم و مهندسی دانش
• نشر پژوهش‌های مبتنی بر دانش
• فراهم آوردن تبادل نظر در مسائل تصمیم گیری مدیران در سطح استراتیژیک
• معرفی مراکز، سازمان‌ها و مجامع معروف مدیریتی و ارائه نتایج سمینارها و کنفرانس‌های مربوط به مسائل مدیریت
• معرفی و نقد کتاب ها و نرم افزارهای مدیریتی


محورهای مطالعاتی فصلنامه
•تحقیق در عملیات، تکنیکهای بهینه سازی، مدلهای شبیه سازی و احتمالی، مدیریت تولید و عملیات، مدیریت و کنترل پروژه، برنامه ریزی تولید، کنترل و تولید موجودی تصمیم گیری، تجارت الکترونیک، مدیریت استراتژیک، مدیریت دانش و ارزش، کاربرد معیارهای تصمیم گیری چند معیاره در مدیریت دانش، کاربرد محاسبات نرم در مدیریت دانش و ارزش

شرایط پذیرش مقاله
•داشتن نوآوری در مقاله و نمایان ساختن آن نسبت به کارهای انجام شده الزامی است.
•دارا بودن مبانی نظری مقبول و محکم، مورد تاکید است.
•در اقتباس مدلها، بومی سازی مدل و ملاحظه شرایط نمونه جدید، مورد تاکید جدی است. مقالاتی که صرفا یک مدل را از  یک نویسنده یا مقاله دیگری ارائه و آن را  باز  برآورد میکنند در اولویت بررسی قرار نمی گیرند.
•توانایی تفسیرـ تحلیل و پیش بینی مدل، متناسب با شرایط واقعی جامعه مورد بررسی، از ملاک های مهم ارزیابی است.


مشخصات عمومی و ظاهری مقاله
•اندازه صفحات باید برابر A4 و حدود بالا، پایین، چپ و راست صفحات برابر با 5/2 سانتیمتر انتخاب شود.
•تعداد صفحات مقاله حداکثر 20 صفحه باشد.
•نشانی نویسندگان، شامل محل کار و پست الکترونیک در زیرنویس صفحه اول نوشته میشود. مشخصات انگلیسی مؤلفان مقاله میتواند زیر اسامی آنان و پیش از چکیده انگلیسی درج شود.
•کل متن مقاله با قلم BZar 13 و با فاصله خطوط 2/1 سانتیمتر (Line Spacing | Multiple 1.2) باشد.
•برای قلم انگلیسی از Times New Roman استفاده شود که اندازه آن یک واحد کمتر از اندازه قلم فارسی است.
•روش ارجاع دهی مقاله، استاندارد ارجاع دهی APA است.
•رعایت شیوه نامه نگارش مقاله مندرج در وب سایت مجله الزامی است. در غیر این صورت مقاله برای رعایت شیوه نامه برگشت داده میشود.
•کلیه فرایندهای مجله، الکترونیکی بوده  و از طریق وب سایت مجله و پست الکترونیکی آن انجام می شود.


دفعات مشاهده: 3058 بار   |   دفعات چاپ: 408 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر